Klachten

Bij Petdiscount staan onze klanten centraal en streven wij continu naar verbetering in onze service.

Klachten nemen wij daarom zeer serieus en wij zijn altijd bereid om samen met u te kijken naar een oplossing, mocht u onverhoopt een vervelende ervaring hebben gehad.

Indien u een klacht of verbetering wilt delen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij gaan dan samen kijken naar een oplossing en proberen de situatie om te buigen naar iets positiefs.

Mocht u niet tevreden zijn met de geboden oplossing van onze klantenservice, dan kunt u een e-mail sturen naar info@petdiscount.nl met de vermelding “Reclamatie Klacht “ Wij zullen binnen 5 werkdagen reageren op uw klacht.

Klachten bij dropshiporders.

U dient altijd een oplossing te vinden met klachten van uw eigen klanten bij het versturen van een dropshiporder. Wij communiceren NOOIT met uw eigen klanten. Ook is het niet mogelijk om retouren door klachten van uw eigen klanten, naar Petdiscount rechtstreeks retour te sturen.