Veel gestelde vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice door te bellen of te mailen.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen bij Petdiscount?
- Bestellen gaat heel gemakkelijk via de webshop. Dit kan als handmatige bestelling, of met een excel formulier.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Wij trachten de bestelling zo spoedig mogelijk uit te leveren, als alle producten voorradig zijn is dat binnen 3 werkdagen. Bij uitzonderingen nemen wij contact met u op.

Franco levering
- Levering binnen Nederland geschiedt franco vanaf €500,-

Prijzen, producten & foto's

Welke foto's mag ik gebruiken?
- U mag alle foto's gebruiken die op de site staan, mits u de producten ook bij ons in koopt.

Welke teksten mag ik gebruiken?
- Alle teksten mogen gebruikt worden die op onze site staan, wij raden echter aan om eigen teksten te schrijven om zo 'dubbele content' in zoekmachines te voorkomen.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
- Al onze prijzen zijn exclusief BTW, ex. Works. Adviesprijzen zijn altijd inclusief BTW. Mogelijkheden tot staffelkortingen worden bij producten afzonderlijk vermeld.

Betalen

Betaalt een dropship klant aan mij of aan jullie?
- De consument bestelt en betaalt de bestelling bij u.

Hoe betaal ik aan Petdiscount?
- U kunt bij ons met onder andere iDEAL, PayPal, bankoverboeking of sofortbanking of een paylink betalen. Betaling geschiedt vooraf.

Verzenden

Kan er ook via brievenbus post worden verzonden?
- Dit is niet mogelijk. Alle bestellingen worden verzonden als pakket, ongeacht de grootte. Elk pakket wordt voorzien van een tracking-nummer.

Kan ik bij dropshipping flyers, facturen en pakbonnen mee laten zenden?
- U kunt een pakbon mee laten zenden. Het is helaas niet mogelijk om flyers, facturen e.d. mee te zenden. De factuur is iets tussen u en de eindconsument.

Garantie & Retouren

Kan een artikel geruild worden?
- Voor dropshippingorders nemen wij geen artikelen retour. De Wet Koop op Afstand geldt tussen u als verkoper en uw consument. Een retour zal naar uw adres gaan.

Ik heb een defect product!
- U kunt hiervoor het RMA formulier invullen. Wij zullen dan uw garantieaanvraag in behandeling nemen.